2012. május 2., szerda

Sziasztok! Azt hiszem illő lenne, ha röviden bemutatkoznék. Zenta vagyok, 2,5 éves golden retriever leányzó. Az eddigi életem korántsem telt vidáman. Egy szaporítótelepen éltem egészen januárig, ahol az életem meglehetősen sanyarú körülmények között telt. Erről szerintem most még nem akarok többet mondani főleg azért, mert mostanában annyi érdekes történik, hogy ezek a dolgok sokkal jobban lekötnek annál, semhogy szomorkodjak a múltamon. Aztán januárban nagyon nagyon jó emberek (korábban azt hittem, hogy a Homo sapiens direkt gonoszságra lett kitenyésztve) elhoztak és megmentettek, amit én nagyon sokáig nem is tudtam felfogni. Az új helyemen sok kutya volt, de mindegyik másmlyen és ez eléggé meglepett engem, azt hittem ez az én királyi külsőm az egyetlen, ami kutyának lehet. Hát nem...megnyugodtam, hogy én vagyok a legszebb és ezek a mindenféle más méretű, formájú és színű ugató izék a nyomomba se érhetnek.
Azon a tanyán ahol laktam, királyiak voltak a körülmények. Egyrészt volt egy saját ágyam, ahonnan mindent jól láthattam. Másrészt minden nap kaptam enni, inni, mehettem sétálni és futkorászni (ezt azért csak módjával vagyok hajlandó), de ami a legérdekesebb és legfontosabb: kezdtem megszokni, hogy az EMBER, aki korban, formában és nemben különböző volt, az szert engem. Simogattak, beszéltek hozzám és a hangjuk olyan megnyugtató volt, hogy néha már egészen jól éreztem magam. Egyébként meglehetősen tartózkodó természet vagyok. A gazdám erre mást mond, de erre majd később kitérünk. Egyébként SÉRTŐ a feltételezés amit gondol rólam.

Ennyit röviden bemutatkozásképpen. És mutatok magamról egy fotót. Ezen szerintem bárki láthatja, hogy mennyire szép vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése