2012. május 2., szerda

Nos egy néhány hete furcsa dolog történt. Már egészen megszoktam a kétlábúakat, akik gondoskodtak rólam, nagy kedvencem az volt, akit Anikónak hívtak a többiek. Megmondom őszintén, hogy egészen megszerettem, bár ezeket a dolgokat azért én módjával kommunikálom. Egyszer eljött hozzám valaki, aki mindenáron szeretett volna megsimogatni és láthatóan nagyon érdekeltem. Engem ő egyáltalán nem érdekelt, de ez nem zavarta. Ahogy teltek a hetek, többször is eljött, már emlékeztem rá, hogy láttam, de nem tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget. Akkor még nem tudtam, hogy ez a tény az életemet gyökeresen megváltoztatja. Aztán egyszercsak az idegen eltünt. Nekem ez nem sokat jelentett, őszintén szólva még egy kósza gondolatom sem volt vele kapcsolatban, ráadásul a tanyán zajlott az élet. Már néha egészen önfeledten szaladgáltam a futtatón a többiekkel, kezdett egy egész fura érzés a hatalmába keríteni. Néha amikor szaladgáltam és fújta a szél a bundámat, azt éreztem, hogy jó a kedvem. Erre eddigi életemben nem sok példa volt, igyekeztem is megjegyezni ezt az érzést. Aztán az idegen egy szombati napon megint eljött. Ketten voltak, én teljesen gyanútlan voltam. Megint izélgetett, aztán kimentünk sétálni, Anikó is jött. Némi huzakodás után beültettek egy autóóba (már ezt a szót is ismerem, pillanatnyilag vegyesek az érzelmeim a dologgal kapcsolatban), majd egy rövid utazás után, aminek a végén már nagyon ideges voltam, bementünk egy házba. A házon belül több lakás volt, de az ajtóhoz legközelebbibe be is mentünk.
És innentől kezdve valami nagyon furcsa dolog vette kezdetét.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése